ساخت كليپ و اديت فيلم

۱ بازديد

ساخت كليپ و اديت فيلم

 

 

ساخت كليپ از فيلم ها و عكس هاي شما:
جشن ها
موزيك ويدئو و كنسرت
همايش ، سمينار ، كنفراس
مهماني ها
تولد ها
ساخت فيلم آموزشي
و...

مخصوص خانواده ها (توسط متصدي خانم)
آماده همكاري با مهد كودك ها با قيمت مناسب
ساخت تيزر تبليغاتي جهت پخش در فروشگاه ها و اينستا
همكاري با آتليه داران جهت ميكس و مونتاژ
با بهره گيري از آخرين كيفيت

ساخت كليپ همايش

ساخت كليپ همايش تا حدودي مي توان گفت شبيه به فيلم برداري خبري است چرا كه مانند سبك فيلم برداري خبر روايتگر اتفاق و رويداد در لحظه هاي ناب است. علاوه بر ساخت كليپ همايش در اين مراسمها تصويربرداري همزمان نيز انجام مي شود.ساخت كليپ همايش حرفه اي بايد توسط فيلمبرداران حرفه اي و با تجربه صورت گيرد تا در پروژه ساخت كليپ همايش اختلال ايجاد نشود .
ساخت كليپ همايش و سمينار پروسه مهمي براي برگزاركنندگان همايش و سمينارها است تا هم اين اتفاق مهم را ماندگار كنند و هم بتوانند در اختيار مخاطبان مشتاق خود قرار دهند.
ساخت كليپ همايش و سمينار حرفه اي تاثير بسزايي در افزايش مخاطبان دارد و برگزار كنندگان بعد از ساخت كليپ همايش و سمينار ميتوانند با استفاده از آن اقدام به تبليغات براي همايش هاي بعدي خود بكنند.

 

از ارائه نمونه كار معذور مي باشيم.

 

ثبت سفارش از طريق تلگرام واتساپ سروش :

Ojdaanesh@gmail.com

https://onlinesepar.com/

09212394018

02188263128

اپلیکیشن‌های ساخت کلیپ با عکس و موزیک یکی از ابزارهای پرطرفدار در دنیای دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی و با کمک یک رابط کاربری دوست‌داشتنی، کلیپ‌های ویدئویی زیبا و جذاب را با استفاده از عکس‌ها، موزیک و متن ایجاد کنند. این اپلیکیشن‌ها اغلب ابزارهای قدرتمندی را فراهم می‌کنند که کاربران را قادر می‌سازند تا عکس‌های خود را بارگذاری کرده، متن‌های مورد نظر خود را اضافه کرده و موزیک مورد علاقه خود را به عنوان زمینه ویدئو انتخاب کنند.

 

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند کلیپ‌های ویدئویی بسیار زیبا و حرفه‌ای را بدون نیاز به دانش پیشین در زمینه ویرایش ویدئویی ایجاد کنند. همچنین، امکاناتی مانند افکت‌های ویدئویی، فیلترها، ترانزیشن‌ها و امکان اضافه کردن استیکرها و آیکون‌های مختلف نیز در این اپلیکیشن‌ها فراهم می‌شوند تا کاربران بتوانند ویدئوهای خود را به شکلی منحصر به فرد و جذاب ترکیب کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.